Moje wpisy wędkarskie

Z pamiętnika wędkarza nr.1

Witam wszystkich kolegów o kiju.Od dnia dzisiejszego na moim blogu będą pojawiały się co jakiś czas artykuły podpisanie "Z pamiętnika wędkarza", dzisiaj wrzucę wyprawę z 4 listopada 2012r. Więc zaczynam.4 listopada wybrałem się na zbiornik "Dobrocin" we wsi Piława Dolna. Łowiłem metodą spinningową .Nastawiałem się na szczupaka oraz okonia. Gdy dosz…

czytaj więcej »

Karpiowa przygoda

Witam. Na wstępie chcę dodać że nie jest to przygoda z łowieniem karpi na kulki proteinowe :)Łowiliśmy na prywatnym stawie(nie jest to staw hodowlany),właściciel chciał zobaczyć czy ma jakieś ryby i pozwolił nam łowić.Zaczęliśmy łowić w piątek 24.08.12 Na spławik wraz z kolegą Kacprem mieliśmy po jednej wędce spławikowej na haczyku kukurydza bez ża…

Nietypowe przypadki

W ubiegłą sobotę tj. 26 listopada wybrałem się z kolegą na wędkowanie. Około godziny 8 spotkaliśmy się na przystanku. O godzinie 8.30 dojechaliśmy na nasze łowisko. Łowiliśmy na spławik na haczyku miałem 2 ziarenka kukurydzy. Po ok.10 minutach patrze spławik idzie na dno ,szybka reakcja i już rybka na brzegu a był to okoń przypominam złapany na kuk…